Härlig tisdag!

Igår tisdag var en sån där skön dag då allting flöt på bra :o) Kom upp i tid på morgonen, lagom mkt att göra på jobbet, hann hem utan att stressa, fixa mat och tvätta innan det var dags för mitt första efterlängtade pass med PT:n. Var väl hemma nån gång efter nio och sov gott kl 22 efter 10 min på spikmattan som avrundning av dagen. Härliga tisdag!


Tisdag 25/8

Frukost: havregrynsgröt med jordgubbar i + mjölk
Mellis 1: ett päron
Lunch: köttfärssås och vitkål
Mellis 2: lättfil blandat med minikeso + frukt-/bärblandning
Middag: korvstroganoff och fullkornsris
Mellis 3: en proteinshake efter träningen + ett knäcke med kaviar

Träning: 5 min uppvärmning på crosstrainer + cirka 60 min styrketräning: triceps + rygg



Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0