Nostalgi på hög nivå!

Åh idag fick jag fram en påse med hårdis från mina föräldrars källare. Gud så roligt! Jag blev helt till mig, började rota runt i den - "åh såna där stora tjocka S" - "åååååh såna i neonfärger!!". Som ett barn på julafton. Eftersom jag var hos mina föräldrar så tvingade jag mamma att spela med mig - mohaaaha. Och just ja! Vissa var ju sådär slipade, kommer så väl ihåg att man slipade dom mot asfalten för att dom skulle bli grymmare!

Där var det inga dataspel och liknande, vi var minsann ute och lekte och spelade hårdis! Hårdplast, manicklar. Kär sak har många namn. Oh ja jäklar så kul man hade! Och numera KAN HA igen! :) Yeeeah! Halsband kan man minsann också göra av dom.






För övrigt blev det beachen idag direkt efter jobbet när det var slut 12.30. Härligt! Det är så sjukt, där vi brukar vara i Haverdal är det inte alls mkt folk, men går man några tiotal meter åt vänster runt knuten så är det fullsmockat á la Tylösand! Gillar vår sida, lugnt och skönt och inte alls trångt :) Se exempel nedan. På översta bilden är det stranden åt vänster, och på andra bilden är det vår sida.





Men va skumt att andra bilden blev så mkt mörkare, ser ju knappt ut att vara sol trots att det inte var ett moln på himlen och kortet är taget typ 2 sekunder efter det första. Aja, man ser lite skillnad iaf =)

Kommentarer
Postat av: En kille

Du ser ganska solbränd ut :)

2009-08-07 @ 23:07:35
Postat av: Linda

Ja fy sjutton vad kul man hade med de där plastsakerna ;-) Baddare hette väll d stora...;-) Ljusskillnaderna på bilderna kan nog bero på hur mycket ljus kameran får in..Blixt eller inte blixt e det skillnad på...;-) Kram

2009-08-08 @ 09:18:52
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh va roligt att du börjat blogga! Jag kommer vara en trogen läsare :-) Hoppas allt är bra med dig och Roger, hör gärna av er när han är här så kan vi kanske ses över en kaffe. Och Christian hälsar att Roger får gärna ta med sig hojen :-) Kram kram

2009-08-11 @ 09:03:12
Postat av: Jenny

Kul Sofia! =) Allt bara bra här, mkt jobb men det funkar. Kaffe låter trevligt, och ja, han vill säkert mer än gärna visa upp hojjen. Tror bestämt jag har blivit brädad - av en motorcykel... Jaja, den är fin iaf :)



Har ni tid för en fika nån gång på söndag kanske?



Kram

2009-08-13 @ 21:49:28
Postat av: Thao

Hardisar har man inte sett pa ett javla bra tag, hade glomt bort dem totalt om du inte visade upp dem har. nu fick man tillbaka nagra goda minnen, haha. hade din mamma kul o spela med dig? halsa familjen

o jatte trevlig blogg! :) kram

2009-08-14 @ 00:17:36
Postat av: Sofia

Såg inte detta förräns idag, vi har varit i Kristianstad hela helgen och hälsat på Christians familj och släkt. Alltid lika roligt att komma dit och bli uppassad! Men ta mitt nr så kan du ju messa eller ringa istället om ni har tid att ses (0702-939654).



Ja det är en fin hoj du blivit brädad av :-) Har sett några sådana på bild... Tuffa! Jag har klarat teorin men det fanns inga tider på körningen så det får bli att ta det till våren! Du blir inte sugen nu när Roger tagit?



Kram kram

2009-08-18 @ 08:06:46

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0