Redo!

God morgon!

Har precis ätit min goda gröt till frukost och ska strax slänga på mig löparkläderna.



Åh det ska bli så skoj! Jag har nog uppnått det jag vill med detta, dvs jag har redan blivit sugen på att springa mer igen! Yeeeaaah! Nästa vecka ska jag få till två löparpass (eh, joggar kanske jag ska säga hehe). Skoj!

Ska se om jag hittar nåt skoj lopp om en månad eller så, bättre att ha nåt mål :)

Nä nu är det dags för mig att göra mig helt klar innan jag ska möta upp Lotta som jag ska springa med! Verkligen jättekul att hon hängde på! =) Tack Lotta! (Om du läser här :))

NI får ha en trevlig lördag!

Later!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du e...;-)

2009-08-15 @ 16:10:02
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Therese

eller så kan du ju hänga med på tjejmilen den 30e. ;)

2009-08-16 @ 10:18:58
URL: http://esroth.blogspot.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0