Åh imorn smäller det :o)

Ååååååh jag längtar till imorn! Vad händer då? Jo - jag ska till viktväktarna och få info om det "nya" programmet. Har läst en del på hemsidan och jag känner mig supersporrad nu. Precis vad jag behöver för att gå ner några kg som smugit sig på! :) Åh, åh, åh va skoj!

ProPoints. Spännande, spännande. Hoppas det kommer fungera kombinera det med mkt träning, för nästa vecka ska jag igång igen på allvar. LÄNGTAR!

Men först händer en hel del både fredag, lördag och söndag som jag skrivit innan.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och läsa Runners World :)

Wish me luck tomorrow! Vågen får väl frispel.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

VÄLKOMMEN HEM!!!...Lite sent i efterskott men.Lästeatt du haft det bra!VIlken härlig bild du hade där med kamelen! ÅÅH va gött =)



Vad spännande med dom där PROpointsen. Hoppas som sagt de går ihop med din träning bara!



Ang. Fitnessfestivalen så knatar jag dit :) Vet bara inte om jag ska gå påtävlingarna också!Mässan är given, men jag är liiiiite nyfiken nu om vad som finns mer på "tävlingssidan" .. är liite osäker på hur det blir!

Har du bestämt dig än? :)

2009-12-03 @ 06:20:02
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0