Är jag för gammal?

Alltså, jag tror jag är för gammal för rea hahaha. Fy fasen, det är ju helt sjukt vad mycket folk det var överallt. Jag blev helt matt. Vi gick mest in och ut ur flera butiker pga folk överallt.

Fick iaf handlat lite :) Överdragsträningströja á la träningsoverallsjacka typ, och två par byxor. Ett par jeanstights typ, och ett par tighta svarta jeans. Så nu vill det till att jag inte går upp något i vikt för då passar dom inte. De är på gränsen :) Men jag hoppas ju på att några cm ska försvinna nu i vår så det blir nog skitbra.

Slänger upp lite bilder senare ikväll :) Hann inte till Sats innan stängning, men lika bra det för har en pannhuvudvärk med lätt illamående för tillfället. Men ska ändå gå ut en runda nu för att få röra på mig lite och få frisk luft. Kan behövas!

Sen blir det till att slappa framför min julklapp med någon bra film och lite popcorn ikväll.

Later!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0