Återigen ändrade planer...

Jaja, blir det nånsin som man tänkt sig? :o) Idag blev det hastigt ändrade planer igen. Hade träningskläderna på och skulle bara ett ärende innan jag skulle gå till Sats - och då ringde telefonen... En kompis hade en handbollsbiljett över pga att en blivit sjuk och undrade om jag ville med. OM jag ville med?! Hell yeah! Ville sååå gärna gå men det har varit slutsålt ett tag så jag blev skitglad när hon ringde. Men det ändrade förstås planen - bara till att åka hem och slänga sig i duschen, otränad. Men träna kan jag faktiskt göra imorgon, handbollsmatchen kommer inte igen.

Det var första handbollsmatchen i nya Halmstad Arena :) Det vill man ju såklart inte missa! Och det blev en bra fest tycker jag. 4025 pers på läktarna - på en handbollsmatch!! Det har det inte varit på måååånga år. I mitten av 90-talet, då var det en hel del folk på slutspelen, men undra om det var 4000 pers ens då... Nu var det ju för att det var första matchen i nya arenan, men hoppas att handbollen och Drott får ett uppsving nu! Har inte varit på nån match den här säsongen, så det var verkligen dags. Matchen blev superspännande till slutet då Drott drog iväg och självklart vann. Dock blev det lite fiasko med belysningen som gjorde att andra halvlek började en halvtimme försent... pinsamt! Men men, sånt som händer. De kunde iaf spela klart matchen :) Men Drott vann ju som sag, och det är huvudsaken.






Känns helt okej att jobba tre dagar nu känner jag. Visst hade det varit skönt att vara ledig en hel vecka till, men har ju varit ledig fyra dagar nu och det har varit så skönt. Nu jobb tre dagar, sedan ledig fyra igen.Sedan jobba två, ledig en, jobba två och ledig två. Och oooops! så var vi i mitten på januari. Det går åt rätt håll nu! :)

Filar lite på mina mål inför 2010. Tänkte lägga ut dom på bloggen på nyårsafton. Blir mer påtagligt om man har "outat" dem så att andra kan se dem och följa ens resa mot målen, och man kan inte fuska så mkt, hihi :)

Inför morgondagen är matlådan packad, likaså träningsväskan. Som gjort för en bra dag alltså. Jag är redo! :) Så sugen på att gymma, tror det blir rygg och triceps. Och så tänkte jag promenera raskt till jobbet och från jobbet till gymmet. Skönt!

Nu blir det spikmattan och en bra tidning :)

Natti natti!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0