Det suger riktigt i träningstarmen nu.

Åh va jag är sugen på att träna nu! Men ja, jag känner ju samtidigt att konditionen inte är på topp när man är förkyld. Dammsög innan idag och jag fick vila efteråt haha. Dock stressade jag lite så därför blev det ju extra jobbigt. Försöker hålla mig varm och vila så mkt jag kan. Har bara varit ute en gång, var med mamma och handlade. Skönt handla med bil så man kan ta med sånt som väger :) Bara för att få känna lite på träningen hade jag på mig mina löparskor haha :) Är sugen på att springa!

Kanske, kanske kan det bli en promenad imorn eftermiddag om förkylningen fortsätter åt rätt håll och jag blir bättre och bättre. Just nu har jag inte ont i halsen alls utan "bara" snörvlig och täppt i näsan.

För tillfället slappar jag på mina föräldrars soffa. Tur man kan ta datorn med sig ;o) Skulle egentligen varit i Malmö i helgen, så därför har jag lånat ut min lägenhet några timmar i eftermiddag/kväll till kusin Annika och vänninor. De har shoppat under dagen och ska på teatern ikväll. Klart de vill stanna kvar i stan då :) De bor 5 mil härifrån. Kul för dom att få komma till storstaden Halmstad :D Så jag tänkte det är lika bra hålla mig borta så få de röja bäst de vill i min lgh.

Nu blir det snart Dansbandskampen, wohoo! Ja, jag vet. Urtöntigt. Men åh vad jag älskar att dansa bugg. Bland det roligaste som finns! Önskar jag hade gjort det oftare, blir väldigt sällan tyvärr.

Men ja, jag är så sjukt träningssugen. Vill bli frisk och komma tillbaka till gymmet och köra gärnet! Det är ju också så sjukt kul!


Magnus Samuelsson på Fitnessfestivalen. Vågade inte ställa mig jämte honom, är väl hälften så stor på både längden och bredden haha, hade sett helt sjukt ut :) En riktig bjässe - och ändå är han så mkt mindre än för något/några år sedan! Galet :o)

Kommentarer
Postat av: ina

Haha!! Det var bara roligt. Bra att du är snabb och inte kör pekfingervalsen, det hade väl tagit dig 3 dar att skriva allt det. HAHA!! sköja ;)



Precis där tog jag också kort på Magnus å mig.. eller ja, nån kille fick göra det på min beodran ;)

Vem är den hemlige-utan-huvud på bilden?=)

2009-12-12 @ 20:03:30
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0