I was in heaven!

Guuuuuud, jag har varit i himlen idag alltså! Helt freakin' fantastic tycker jag att Fitnessfestivalen var! Jag gick runt och bara myste. Så mkt vältränade människor och så mkt trevliga och glada människor. Och alla har samma intresse!

Var inte på tävligarna utan jag nöjde mig med mässan, men förutom själva mässan så hände det massa på exposcenen också :o) SÅ NÖJD ÄR JAG!

Tänkte skriva mer om det senare samt slänga upp lite bilder jag tog med mobilen. Sitter på Sidewalk Express på Centralstationen i Göteborg nu och väntar på tåget, går om 20 minuter.

Kan säga som så: JAG ÄR SJUKT INSPIRERAD, PEPPAD, MOTIVERAD OCH SUGEN PÅ ATT TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄNA NU!

Fick insikt om att kanske t o m jag kan få en snygg kropp?! Har sett mååååånga snygga kroppar idag. Kan dom så kan väl jag? :D

Yeeeeeeeeeeeeeees!

Kommentarer
Postat av: Ina

HALLÅÅ?! Jag såg dig inte!! Vilken tid var du där? Jag tror jag kom vid 12-tiden och drog vid 15.45.



Härligt att du också kände att du var in heaven =)

2009-12-05 @ 16:50:16
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0