Jaaaa - julklapp till mig =)

Idag har jag varit med och köpt en julklapp till mig :o) Wehaaaa! Tänker inte säga vad *visslar* Men jag är NÖJD! :D

Seg idag, svårt somna igår. Men det berodde väl på att jag sov till 12.30 igår :S Men ikväll är jag riktigt trött, så ska lägga mig tidigt och läsa Hänt Extra :)

Har både handlat och tvättat idag, ska snart ner och hämta upp tvätten. Så jag är ändå nöjd med dagen :)

Jag saknar träningen!! Jag måste snart träna, blir galen, behöver få utlopp för träningslusten!! Men hinner inte imorn och inte på onsdag, och på torsdag är det stängt. För ett par år sedan tränade jag på julaftons förmiddag, det var kanon :) Så nöjd sen. Men på annandagen är jag hemma och DÅ ska jag jäklar i mig TRÄNA!

Ska sätta mig ner nån dag och planera hur mat- och träningsschemat ska se ut framöver. En sak är klar - det kommer dröja tills jag är bakis en söndag igen :) Nu blir det stenhårt framöver! Längtar så! Men kör ju på att sköta maten redan nu såklart, och det går bra :) Sen har jag mitt ess i rockärmen som hjälper till ;o)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ina

Jag tror du köpt dig en Mr.D! =D

2009-12-22 @ 16:12:55
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: ina

När får vi veta om jag har rätt eller inte? Haha =D



Tack för dina söta ord! Är inflyttad och uppackad.. Apropå packad, har du nyktrat te nu? ;)



Förstår att du längtar efter träningen! Känner detsamma. Tänk vad gött ändå det är för kroppen att totalt återhämta sig nu innan den nya starten :)

Jag tycker jag känner mig starkare än någonsin (kanske sitter mer i psyket?) efter jul- och sommaruppehåll.



Hur går det med dig och dina meltdown?=)



Hur firar ni julen i år? Kommer Råååååger?=)

Kraaaaaam

2009-12-22 @ 16:15:54
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0