Körsbär i likör?!

Ina har skrivit om Rädda Julen, där man kan gå in och rösta på vilken favorit i Alladin-asken man vill ha kvar. De ska tydligen byta ut en sort och nu kan man rösta så att ens favorit inte försvinner.

Går in och röstar - och ser till min förvåning att "körsbär i likör" ligger bra till. What?! Så fruktansvärt vidrigt! Jag har aldrig hört någon som sagt att dom gillar den. Ryser av bara tanken på den.

Nu när jag läser där inser jag att jag typ inte gillar nån förutom den jag röstade på. Trillingnöt såklart :o) Mums!



Kommentarer
Postat av: Ina

WHAT?? Ligger KÖRSBÄRSSKITEN BRA TILL???? Det tyckte jag inte om :)

2009-12-08 @ 20:23:00
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0