Lunchbrejk.

Ett par minuter kvar av lunchenrasten :)

Än så länge går allt enligt planen. Dricker mitt vatten, har ätit frukost, mellis och lunch. Promenerade raskt till jobbet i 20 minuter imorse. Träningsväskan är med och jag går direkt till Sats från jobbet = cirka 30 min rask promenad till.

Känns kanon vara på banan igen! Vägde mig idag och verkar ha gått ner runt 0,5 kg över julhelgen trots allt. Hur det har gått till vete gudarna :o) Men det sporrar ju en såklart att fortsätta nu.


(Arkivbild) En sån kropp hade inte varit fel direkt. Ja, tack!  Jaja, drömma går ju :o)

Nähä, dags för jobb igen!

Later!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vem vet...snart kanske vi har en sån där kropp både du och jag ;)



Visst känner man sig bara tjock och ful ibland men det går ju över som du säger. Efter nån dag eller så med träning och lite bättre kost så brukar det släppa...



Tycker att det känns rätt så bra med 30/30-intervallerna. Undrar bara hur snabbt du springer när du kör dem... Håller på att testa mig fram nu på löpbandet med olika hastigheter! Man vill ju vara slut efter en intervall men samtidigt så pigg så att man orkar hela tiden ut (t.ex mina 15 minuter).

2009-12-28 @ 15:01:06
URL: http://www.metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0