Måndag 28/12

Ojoj, bara 2 dagar kvar till nästa ledighet på 4 dagar :o) Idag har varit en mycket bra dag! Jag är så grymt nöjd med mig själv, både med maten och med träningen. Är riktigt trött dock, så blir spikmattan och Runners om en liten stund.

Dagens matintag:
Frukost: 2 mackor med makrillfilé i tomatsås
Mellis 1: banan
Lunch: pasta- och skinkgratäng + sallad
Mellis 2: fruktsallad + minikeso
Efter träningen: proteinbar från Sats
Middag: 2 rostade brödskivor med tonfiskröra (tonfisk, kesella, purjolök, lite fettfri majonnäs, kryddor)

Dagens motion:
Raska promenader till jobbet + från jobbet till Sats = 50 minuter
Uppvärmning på crosstrainern = 10 minuter
Styrka: rygg + triceps = 45 minuter
Löpband: gick 2 min, sprang 16 min, gick 2 min = 20 minuter


Oj haha, gigantisk hand ;) Och kunde väl spänt musklerna lite hahaha. Slappt, slappare, slappast.

Som sagt, jag är grymt nöjd med dagen! Imorn ska jag inte träna lika länge, men har tänkt köra lite intervaller på löpbandet, blev så grymt sugen på det innan idag när jag stod på bandet :) Nice!

Som sagt, nu blir det spikmatta och Runners i sängen.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Ina

Hihi, söt du är! Är lite kass på att uppdatera nu.. =/ Har visst tagit lite lätt ledighet från bloggen också.

Du tränar på för glatta livet ser jag, gött!! =)



Kommer sätta upp före-efterbilderna på löshår och fransar senare idag. Mammsen kommer om en stund hit till Gbg.. skall plocka i ordning lite här innan :)

Din jul såg ut att vara lyckad.. va roligt :)



Kram så länge!

2009-12-29 @ 10:25:18
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Jennie

Härligt med så mycket motivation =)

2009-12-29 @ 19:43:52
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0