Mycket bra måndag :o)

Försäljaren till trots så är jag mycket nöjd med måndagen! Jag har följt min plan exakt, eller nåja, några små ändringar men de var inom ramarna för min plan så det var helt okej! *nöjd*

Jag har gått hem från jobbet, och jag har tränat 55 min bodypump ikväll. Jag har följt mitt matschema och jag har inte stoppat in en enda bit i munnen utöver det planerade, what so ever! :o) Det tycker jag är bra jobbat! Jag kör stenhårt nu på att ha gått ner i vikt på torsdag, helgens massa utemat till trots, där jag dock gjorde helt okej val enligt mig själv. Jag är på rätt väg!

Nu blir det spikmattan med en Body-tidning från Fitnessfestivalen. Sen soooooova! *snark*

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är så himla bra, Jenny!



Puss

2009-12-07 @ 23:32:42
URL: http://esroth.blogspot.com

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0