Nöjd och glad trots förkylning

Är riktigt nöjd med måndagen! Förutom att jag blev lite sen imorse, hehe :) Tur vi har flextid. Lagom mycket att göra på jobbet (säkert för mkt enl många, men jag gillar ha mkt att göra, därför jag älskade jobba på ackord innan), så dagen den gick fort som attans! Det känns jättekul att väga och mäta maten ett tag nu, och det är himla roligt när man verkligen håller ProPointsen! Känns väldigt stimulerande att se att man håller dom och gör vad man kan. Bara träningen som saknas *grr*. Blir nog ingen träning imorn heller, men på onsdag har jag planerat köre ett styrkepass, får se hur det blir. Men till 99 % blir det så.

Fick i alla fall till en promenad på 40 minuter efter jobbet *nöjd*. Bättre än inget! Förkylningen går åt rätt håll. Var duktig och fixade 4 portioner köttfärssås. Lovely.

Kanske ska dra vad jag äter på en dag när jag håller mina tilldelade ProPoints?

Frukost: 2 Fazer rågbröd med minikeso och kalkon på + proteindrink med smak bananchoklad blandad med vatten
Mellis: 1 banan
Lunch: potatis och kalops
Mellis 2: 1 banan + en lussebulle + en pepparkaka, 1 kopp grönt te
Middag: köttfärssås och pasta
Kvällsmål: kvarg med krossad ananas

Inte fy skam va? Inte så att man svälter direkt, hehe. Får väl se vad resultatet blir på torsdag! Kör jag igång styrketräning på onsdag kommer jag säkert ha träningsvärk + samlat vätska till torsdag men den smällen får jag ta. Vet ju varför i så fall. 

Nu blir det sängen med Hänt Extra :o)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

kul att du villa vara med och tävla :D fin blogg!

2009-12-14 @ 22:00:56
URL: http://lovisasoderlund.blogg.se/
Postat av: ina

Åh! Va tycker du om kesellan + den krossade ananasen? =)

2009-12-19 @ 17:04:01
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0