Regnet det bara öser ner...

Det är helt sjukt så mycket det regnar! Det slutar liksom aldrig. Som en gigantisk regnskur, fast den slutar inte utan den bara fortsätter, fortsätter, fortsätter... undra om det någonsin kommer sluta!

Är så otroligt trött och seg nu. Haft supermysiga dagar igår och idag, men det tar på krafterna :o) Ska försöka vila en timme eller två nu så man blir pigg igen.

Ikväll blir det pizza och bio. Luftslottet som sprängdes, har stora förväntningar på den! Tyckte första delen var skitbra, andra delen var bra men inte lika bra som första, och jag tror och hoppas att tredje nu är lika bra som första :) Ska försöka få ner lite popcorn också hihi. Mumma!


Stoooooora förväntningar :D


Imorn blir det äntligen träääääning! Och lite mellandagsreashopping såklart - det KAN man bara inte missa! :D

Ska dessutom knåpa ihop ett träningsprogram tänkte jag, skoj! Försöka få ihop träningen och maten några veckor framöver. Jag gillar att ha det välplanerat - då fungerar jag bäst. Planering är A och O för mig - det är när jag inte är välplanerad som jag ofta faller.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej lite rea behöver man för själen ska må bra hi hi. Hoppas på lite guidning av dej;:))/Sus

2009-12-26 @ 10:17:38

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0