Rejäääält utsövd nu!

Herregud, jag slog upp ögonen och tittade på klockan: 11:50. What?! Det är helt galet! Jag brukar aldrig sova så länge! Roger stack vid 08.30 då var jag vaken, tänkte bara sova en liten stund till.

Jaja, nu är jag utvilad i alla fall! Sovit nästan 12 timmar. Ojoj.

Nu blir det REA! In och möta mostrar och kusiner. Mysigt :o) Hoppas på lite fynd! Plånboken är inte tjock såhär efter jul, men vafasen lite fynd måste man ju kunna göra ;)

Hoppas hinna med ett gympass senare! Om jag inte hinner det så ska jag ta mig ut och springa. För nåt ska jag bara göra idag, så det så! Jag längtar! Speciellt efter pizzan igår...

Ha en bra annandag jul!

Puss & Kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0