Sängen kallar...

Nu ropar sängen på mig, jag tror bestämt att jag hör den fjäskande rösten från sovrummet... :) Ja man kunde ju önska det var min älskling men så väl är det dessvärre inte. Där är tomt, tomt.

Men för att gynna tillfrisknandet ännu mer så tänkte jag ta och krypa ner nu så att man får minst 8 h sömn, det behövs nog!

Har insett att det nog inte blir nån bodypump imorn heller, inte som det känns nu i varje fall. Men man VET ju aldrig hur pigg man är imorn, eller hur? ;o) Men mest troligt får det bli vila efter en hel dags arbete från 07.30-17, tror ett pass bodypump på det blir för maffigt för min kropp när jag är så pass förkyld som jag fortfarande är. Jaja, får se mer imorn. En dag i taget!

Natti natti!

Puss & Kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0