Update.

Gud, idag är det nog kallt! -10,2 grader står termometern på, det ligger lite snö kvar och solen den strålar. Härligt! Om man tar riktigt med kläder på sig vill säga ;o) Jag är fortfarande förkyld och har ont i halsen till och från. Det är sååå frustrerande! Kan det inte bara bryta ut så jag blir jättesjuk med hög feber och så är det bra sen, eller bara försvinna helt enkelt?!

Idag kommer min moster och kusinbarn ner till Halmstad från Falkenberg för lite julshoppning innan jul. Mamsen ska också med :) Så vi fyra ska ut och göra stan osäker! Några julklappar kommer förhoppningsvis inhandlas.

Det är lustigt, först går man och funderar länge och väl, kommer inte på nån sådär jättebra julklapp. Sen kommer man på nåt, och nåt till, och nåt till osv. Så nu har jag jättemkt jag vill köpa till t ex Roger, men får väl sätta nån gräns haha. Är iofs inga jättedyra saker, men ändå. Får sätta lite stopp för mig själv :)

Ikväll blir det paaaaaaaarty! Woho! Var hur länge sen som helst sen jag var på fest och var ute, jag minns inte ens när det var eller var jag var senast. Det var nog i slutet av sommaren/början av hösten eventuellt. Galet. MEN jag saknar det inte, är så skönt aldrig vara bakis, kunna träna när man vill på helgen, och slippa känna att träningen går till spillo :o) Nu gör den ju det ändå pga den förbannade förkylningen. Om det ändå bara hade suttit i näsan och varit "post-förkylning-täppt-i-näsan-pga-för-mkt-nässpray" men ickedå. Halsen den ska såklart jävlas den också. Fattas bara det blir en halsfluss till slut.

Nej, nu ska vi vara positiva! Kanske lite alkohol och partyparty ikväll gör susen! :D

Puss & Kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0