Vem skriver textremsor på SVT?!

Sitter som sagt och tittar på Dansbandskampen i SVT. Mamma vill alltid ha det textat, undra varför ;o) Men i vilket fall. Programmet är direktsänt och därför sitter ju nån och skriver textremsorna under tiden. MEN den skriver som en kratta! Massa stavfel hela tiden - och dessutom går det inte särskilt fort direkt. Vad är det för klåpare?! Nä, rätt person på rätt plats är en bra riktlinje att gå på :) Jaja, hade väl inte gjort det bättre själv kanske. Eller jo förresten, jag tror faktiskt det! ;o)

Wohoo Casanovas rocks! I löööööv them! Töntigt, ja kanske det. Men vad gör det? Jag älskar viss sorts dansband för jag blir så sjukt sugen på att dansa. Det rycker i benen!


Kommentarer
Postat av: ina

Ah! Smart! Tänkte att det var av den eller annan anledning :)

Nope, har inte satt ut mitt kort, jag ser helt mongo ut, det är isåfall om jag klipper bort hela mig :)

2009-12-12 @ 22:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0