www.bakis.nu

Sammanfattning nog för hur jag känner mig? Bläk. Men en kul kväll var det! Straffet för att man dricker för sällan. Speciellt rödvin. Jaja man mår som man förtjänar. Nu kommer det dröja till nästa gång i alla fall :)



Systembolaget Halmstad kl 10.02 lördag morgon = mycket folk redan. Fler än jag som är bakis idag? Äh de andra var säkert vuxna och drack med måtta. Haha.

Jag älskar söndagarna när man är så pigg och utvilad och kan göra vad man vill. Som jag skulle gjort idag om jag varit pigg. Handlat julklapp till mamma bl a.

Ska iaf hjälpa pappa klä granen framåt kvällningen. Och innan dess ska jag till Maria där hon och Kristin bakar julgodis. Delar ju gärna av mig av min experthjälp ;o)

Och det är snööööö ute! Snöar för fullt dessutom. Ska nog upp på vinden och leta termobyxor. Kom på häromdagen att jag nog köpte ett par förra året? Vilket minne man har... borde skriva upp allt på lappar. Tänkte få mig lite frisk luft och dagsljus! Det är man ju inte bortskämd med på dagarna direkt, speciellt inte på min arbetsplats. Ett ständig mörker känns det som. Tur arbetskamraterna lyser upp tillvaron. Ibland. ;)

Nu: fruuuuuukost!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaa, då kunde du varit lika hurtig som jag och varit på gymet tidigt en söndag. :D Det var skönt som fan kan jag lova. Jag skulle inte byta ut ett söndagspass mot en bakfylla igen. Puss pusss!

2009-12-20 @ 16:47:10
URL: http://esroth.blogspot.com
Postat av: Ina

Hahaha!! BakisJenny =D Kul att det var en lyckad kväll :)



Japp, hon frågade ju om jag skulle tänka mig att kunna bli persnalansvarig för någon utav salladsbarerna :) JAg hörde av mig till henne senare och sa att jag var väldigt intresserad, men förstår dem om de vill se hur jag jobbar först och främst. Men nu vet hon mitt intresse iaf :)



HAHA!! Har du länkarna till dina moves på elf-sidan?=)



Japp, lite vitt är det i Gbg. Här i Falköping (väntar på bussen hem) är det massa snö och fan så kallare!!

Hur kallt är det hemma hos dig?=)



Skall pipa till bussen nu.



KRAAAM!

2009-12-20 @ 17:51:35
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0