Yes, helg igen :)

Så härligt det ska bli sova imorn! Är otroligt trött, fattar inte varför. Imorse trodde jag nästan jag skulle dö. Ögonen sved och huvudet värkte. Kunde inte ens ha linser på utan har fått ha glasögon på idag. Men men. Sova ut imorn iaf och 3 dagar till efter det. Sen måste jag ju ha kommit i balans haha. Galet.

Träningsvärken är bättre. Imorn blir det troligtvis ben och mage på gymmet, längtar :o) Får se vilka övningar jag testar, håller på att göra ett nytt program. Grymma övningar tas tacksamt emot :)

Kom nyss hem, varit borta sen 07.15 imorse - låååång dag. Var hos Sandra ikväll och käkat lite annorlunda, men grymt god, tacos och marängswiss (stavning på det?!) på det. Mums!

Ingen träning idag och maten sådär. Men jag är lika glad för det. Bra dag ändå!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad gott med marängswiss :) Tråkigt att du inte vann nåt, men det är ju som sagt kul med sällskapet och själva grejen :)



Vad ska ni göra för kul ikväll?



Kram

2009-12-31 @ 10:49:33
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0