Åååh jag vill!

Åh så typiskt mig alltså! Är alltid ute i sista stund haha =) Kom på att jag vill gå på bodypump imorn, var så längesen i och med att jag kört mer styrketräning men ah, vill köra det nu några gånger innan semestern och sen köra nytt styrkeprogram.

Tror ni jag är ensam om att vilja träna bodypump för världens bästa instruktör Marina imorn eller? Ne. Tyvärr inte. Jag är på reservplats nr 18!! Stor chans att man kommer med då eller?? Aja, jag står kvar på väntelistan och går dit, kommer jag inte med kör jag vanlig styrka.




Tränat mindre sista två veckorna och åååh vad det suger i träningstarmen nu! Yeeey! I'm back!

Nu bli're sängen och ny tidning. Nattinatti!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0