Färdig!!

Så - nu är jag färdigpackad! =D Eller så gott som i alla fall. Sminkväskan är kvar liksom några småsaker men det tar jag imorn. Åker ju kl 03.15 hemifrån imorn natt.... Iiiiiiiih! Ska bli så grymt skönt!

Oh idag har jag syndat - ojojoj. Jag har ätit KEBAB! Det var jättelängesen och ja, det var faktiskt jättegott. Mums!

Imorn blir det jobb, fixa det sista, massagen på kvällen och sen sover jag hos mina föräldrar eftersom mamma ska med, och då slipper chauffören flera stopp här i staden. Han kommer ju med resten av resesällskapet från Falkenberg. Så gulligt av honom att köra oss!

Nä, nu blir det sängen här så jag är pigg sista dagen före semestern =)

Och nej, ni är så gulliga och omtänksamma, men jag slog mig ingenting! Varken jag, tjejen (tror jag inte iaf) eller cykeln. Så det gick fint!

Uppdaterar lite imorn kväll det sista.

Natti!


Världens finaste och bästaste vovve, vars mamma och pappa och mormor ska med på resan =) Hans morfar är dock hemma och passar honom. Just ja, hans två kusiner ska ju också med ;o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har väll redan åkt men trevlig resa...Hoppas du får en toppensemester..Och hälsa alla jag känner ;o) Kram

2009-11-18 @ 11:53:04
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha de nu så jätte härligt medan vi går här hemma o fryser:((. Ja Göte e snäll han:)) Var rädda om er o tänk på alla ficktjuvar men ni är ju vana he he. Hälsa mor o övriga. Ps: hitta hon ngt roligt smink i år som e billigt om man köper två så e jag säkert på:))

2009-11-18 @ 12:05:40
Postat av: Anonym

Ja de va ju Sus (igen)ha ha

2009-11-18 @ 12:06:26

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0