Händelserik vecka framför mig =)

Tog precis tag i mitt liv och färgade håret, så nu sitter jag här och ska snart skölja ur det. SKÖNT! Roger fick i princip tvinga igång mig, jag har tjatat om att jag måste färga det men så är jag förbannat lat rent ut sagt. Men jaja, nu är det gjort och snart klart :o)

Kommer inte komma tillbaka till träningen riktigt så mkt som jag tänkt den här veckan då det händer så sjukt mkt annat! Men nästa vecka finns det inga ursäkter. Då tar jag vid där jag slutade innan Egypten-resan och det kommer då bli mer träningstjöt i bloggen.

Planering inför veckan som kommer:

Måndag: check
Tisdag: Julbord med jobbet
Onsdag: Nån form av träning hade jag tänkt mig...
Tordag: viktväktarna - nytt program! Är för nyfiken för att missa :) Kan dessutom behöva få en kick därifrån.
Fredag: Stockholm med jobbet
Lördag: Fitnessfestivalen i Göteborg - förhoppningsvis
Söndag: Julbord i Ästad Roger, mina föräldrar, delar av släkten och släkt-i-släkten.

Ja, det händer rätt mkt i veckan med andra ord! Kul! Känns skönt att jag har det hyfsat planerat. Nu är håret fixat, naglarna fixade jag igår. Har lagat mat idag så jag har till lunch imorn + 2 portioner till. Har nästan packat upp resväskan, bara småsaker kvar som jag inte använder. Har fått upp ljusstakarna och så.

Nu ska jag skölja ur håret och sen blir det SÄNGEN! Så trött!

Puss o natti!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad blev d för färg på håret? Lägg gärna ut en bild. ;o)

2009-12-01 @ 14:10:15
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0