Mycket nöjd med min måndag.

Hej hopp!

Åh idag är jag så nöjd, det har varit en bra dag. Jag har ätit bra, och det blev ett bra pass på gymmet, rygg och triceps. Underbart! Köpte dragremmar så jag kunde köra enhandsryggövningen som jag inte klarar utan dragremmar, armarna och händerna tar slut när man har vikten i ena handen. Så det gick bra med remmar! :)

Dessutom var jag och provade ett par byxor från Better Bodies. Stl XS satt perfekt! Åh hoppas det finns kvar imorn nu när jag väl bestämt att jag är värd dom! :o) På rea dessutom. Hmm, kanske bäst ringa imorn och lägga undan dom. Eller så sticker jag ner på lunchen. Tänk om dom säljs imorn innan jag hinner dit! *panik* Det hade varit sjukt trist. Stl S var liiiite stora, hihi. Gött ;o) Formen den tar sig sakta men säkert! --------> toppformen!

Kollat lite på Ullared, men nej det var ingen höjdare alltså... inte ens kul tycker jag. Så nu ska jag fixa lunch till imorn, duscha och sen lägga mig på spikmattan och läsa Hänt Extra.

Som sagt - mycket nöjd med min måndag!

Puss & Kram

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0