Otursdag vände till en turdag!

Åh imorse när jag cyklade till jobbet så krockade jag med en tjej som sprang rakt ut på cykelbanan från bussen. Jag blev så jäkla rädd, jag bara flög av cykeln. Stackars tjej blev säkert också rädd. Ingen slog sig, men usch det kunde gått mer illa om hon kommit en bråkdel tidigare, nu sprang hon in i min sida typ, men hade hon kommit liiiiite tidigare hade jag kanske cyklat på henne och då kanske hon hade skadat sig :/ Jaja, ingen blev skadad som tur var, inte ens cykeln :o)

Efter jobbet var jag en snabb sväng på stan och jag hittade en bikiniöverdel! Lyckan vände. Jag märkte i lördags att problemet inte var att hitta min bikiniöverdel här hemma, utan att den var liiiite liten. Har aldrig kunnat ha den ordentligt, men trodde att nu borde jag kunna. Och det kunde jag nästan. Alltså jag kan ha den, men det blir så ihoptryckt i ryggen och skapar en valk som egentligen inte finns. Eller rättare sagt, lovehandles blir än värre för att jag tryckt den på mig.

Men, hittade en överdel på Stadium för 99 kr, svart, så det blir görbra. Byxor har jag =)

Åh just ja. Mådde ju lite skumt igår hela dagen typ. 20 min efter att jag lagt mig för att sova så eskalerade det hela. Vaknade till mådde sjukt illa och kramp i magen. Kände direkt att jag skulle spy när jag reste mig upp. Men tja, efter det mådde jag bättre och idag mår jag bra igen!

Men nu börjar fler och fler på jobbet bli sjuka i influensa typ. Någon som fått svininfluensa - trots vaccin för ett tag sen! Gaaah! Tänker INTE bli sjuk nu! Därför håller jag mig hemma i soffan =) Så jag inte smittas hihi.

Blir tidigt i säng känner jag, behöver mkt sömn så jag inte blir sjuk. Åh 2 dagar kvar att jobba. Står inte ut en dag till efter det! =)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det lät otrevligt...Hoppas du inte slog dig för mycket. Känner inte till någon som fått influensan som e vaccinerad. Det ska väll inte gå? Kram

2009-11-17 @ 14:23:25
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

Men jisses!! :( Hur mår du idag? Ser ingen uppdatering, jag är OROLIG!! =(

2009-11-17 @ 22:11:18
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0