Soft helg!

Hej hallå!

Gud vilken soft helg det har varit! Har nästan inte suttit vid dator nånting. Rätt skönt för omväxlings skull faktiskt! :o)

Fredagsmys med hemmagjord pizza och Idol i fredags, gottgott. Igår var vi och tittade efter bil åt Roger. Dagens lärdom: kolla blocket och bytbil istället för hos bilhandlarna. Där har man inget att hämta. Dom skrattade nästan åt oss. Bil i 20000-kronorsklassen?! Nej, det har vi inte...


Har nog aldrig hållt i så mkt pengar på en gång innan, var tvunge att fota :P

Men så hittade han en superfin på blocket som vi tittade på igår em. Säljaren hade lovat en annan tjej få titta på den idag, så han ville låta henne göra det. Men Roger ringde igår kväll och sa att han vill köpa den, och vill göra det direkt så han kan få den med sig till Malmö idag vid lunchtid. Och han gick med på det! Haha, gött. Så idag åkte vi och fixade det vid lunchtid. Åh är så glad för hans skull (och för min - privatchaufför nu ju!), den var verkligen superfin och välvårdad! En fransk bil, kallad tysken av oss (tysk säljare), som körs av en norrlänning i skåne. Det mångkulturella Sverige! :)


Fin, finare eller finaste? :) Älsklingen och tysken.

Annars har jag känt mig lite hängig idag, blossande kinder och allmänt seg. Liiite ont i halsen. Hoppas verkligen inte det är nåt på gång nu när vi snart åker!! Gaaah!

Förutsatt att inget annat händer inatt, så blir det jobb + träning imorn kväll. På tisdag blir det jobb + förmodligen en stund i solariet + att jag har tvättid för det sista. På onsdag blir det jobb + träning + massage. Och sen? JO SEN ÅKER VI! Kl 03.15 natten till torsdagen säger vi bye bye!

:D

Men åter till nuet så ska jag strax gå och lägga mig. Tänkte mycket sömn kanske kan göra att en eventuell förkylning inte bryter ut. Hoppas går ju!

Kram och god natt!




Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att du slipper bli sjuk nu när du ska resa...Trevlig resa förresten.



Kanonfin bil. ;o)



Kram

2009-11-16 @ 08:42:56
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Ina

Sötnosar! =)

2009-11-17 @ 22:17:02
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0