Sola efter influensavaccinering?

Ah idag tänkte jag lägga mig en stund i solariet efter jobbet. Är så galet vit och blek nu, och känns sådär kul hoppa i bikinin om en dryg vecka :o) Tänkte sola ett par gånger nu innan vi åker så känns det lite bättre.

Men så är jag fortfarande väldigt öm på vänsterarmen där jag fick vaccinet mot svininfluensan i torsdags, har fortfarande ett "ägg" där, det är värmeökat och lite rodnat.

Så jag bangade. Det borde ju inte påverka, men tänk om? Någon som läser här som vet?

Avvaktar till fredag, borde väl snart gå över tycker jag! Gick ju bra träna igår i alla fall, förutom en axelövning där det kändes. Men - bättre det än svininfluensa skulle jag tro... :o)


Kommentarer
Postat av: H

Så du har fått sprutan? How come? Vart gick du för att få den? Jag har fått kalla handen när jag gick o ville ha den förra veckan.

2009-11-10 @ 21:27:14
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0