Bakat cupcakes! =)

Igår kväll bakade jag och Maria cupcakes här hos mig, och det blev supergott! Ska bjuda på dom i eftermiddag när vi ska skrapa triss här hos mig. Hoppas dom andra gillar dom också :o) Det blev rätt många, men jag tänker inte behålla några här alls efter att vi fikat, de är inte nyttiga någonstans!! Så några left overs vill jag inte ha.

Synd man har så pass dålig kamera att man inte kan få rättvisa bilder, men en bild från mobilen kan jag bjuda på :)



Gjorde dom mindre så jag tror det blev 22 st istället för 12. Men räcker absolut så här! Större hade man knappt orkat. Eller jo såklart, man orkar mycket choklad :P Men det räcker såhär iaf!

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Ina

Vilka söööööta!! Jättefina ju. Va duktig du är =)



Jag ska försöka få dig att bli sugen på Paris. Så sugen att du och Roger kommer åka dit och gifta er i denna romantiska stad =)

2009-10-25 @ 10:47:53
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0