En helg i huvudvärkens tecken!

Har haft en huvudvärk så gott som hela helgen som verkligen inte har velat släppa. Vet inte vad det är uttryck för. Kanske nåt på gång, kanske inte. I går eftermiddag kulminerade det men vände efter att jag sovit en stund. Idag var den kvar när jag vaknade, så där lite lagom bara - såååå störigt! Var på Gekås idag och det gjorde inte saken bättre. Blev lite sämre återigen framåt kvällningen idag, grrrr. Skulle buggat också men fick slänga in handduken där ;o( Därför blir det sängen riktigt, riktigt tidigt idag så jag är pigg och redo för en ny vecka imorn bitti! "Min" elev börjar imorn som ska vara hos oss i 7 veckor. Kul! :) Jag är huvudhandledare på vår klinik, jättekul är det!

Maria kom inom igår kväll och fick sig lite mat, chokladmousse blev det också. Mumma! Trevligt med sällskap en stund även om man inte mår så jättebra.


Smarrigt!


Var mkt godare än det ser ut ;o)

Som sagt, imorn ny vecka och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Ina

Tack så hemskt mycket för din gratulation så här i efterskott =)



ÅÅÅÅH!! Så gott, ge mig mateeen =)

Har huvudvärken gått övern u?



kraaam

2009-10-05 @ 21:45:34
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0