Gaaaaalet...

Vad tiden går fort! Både vardagarna och helgerna bara flyger fram. Mindre än 6 veckor tills jag åker till Egypten by the way. Najs!

Blev en lugn och mysig helg precis som förutspåtts av mig :) Dock dragits med värsta ägglossningssmärtan ever hela helgen typ. Igår var klart värst - fy faaasen säger jag bara. Ajajaj. Idag bättre, nästan helt borta nu.

Igår kväll blev det god mat och fotboll. Skit att vi förlorade, men var ju inte helt oväntat. Satt jämte Håkan Mild på tåget hem, han och några andra fotbollsmänniskor runt bordet. Mycket intressanta diskussioner hade dom :o)


Betytt mkt för landslaget senaste 15 åren...

Vi var hos Rogers kompis Fredrik och lagade lite mat och tittade på matchen. Han har 2 helt underbara katte, Engra och Eros. Dom är gosigast när dom är heltrötta hihi annars är dom väldigt busiga. Dom har liksom inget mellanting, antingen sjukt trötta eller helvilda.




Trött Eros


Engra - på väg från trött till pigg.

Idag har jag hunnit med 30 min styrketräning - ben - och 30 min core, en rask promenad med Maria + att jag har färgat håret. Och tittat lite tv såklart ;)

Nu blir det sängen alldeles snart så man vaknar pigg och utvilad måndag morgon :o) Det kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig! Har jättemycket inplanerat, både på jobbet och på kvällarna men det är bara skoj! Håller jag bara min planering och gör vad jag ska så ska jag inte behöva stressa, hoppa över något jag tänkt göra eller vara missnöjd med min insats. NU KÖR VI!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Tack =)

Åh, vad har du för kul att göra på kväällarna om man får undra?! ;)

2009-10-11 @ 21:38:52
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Holy macarony vad du ska träna!! Shit! Får ju ångest :)

Åh vad spännande med viktisarna + en kompis :) Hm, ursäkta min dumhet..men..mandolin? Vae? =)



Åh, läggdags!!



JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR VA KLOCKAN VAR MYCKET!! Trodde den knappt var 22 precis innan jag skrev "läggdags".

Fan..



sov så gott=)

2009-10-11 @ 23:09:20
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0