Gaaaah - varför?

Ah har vaknat med huvudvärk idag och det går f-n inte över! Jag blir galen! Har ätit, druckit, promenerat, tagit Eeze, vilat - you name it. Det GÅR INTE ÖVER!

Har inte jätteont - men det sitter där i pannan och gror. Varför? Har inte ens förtjänat det!! ;o(

Städar så sakteliga här hemma, hoppar över det tänkta gymbesket, känner mig inte på topp för det. Har blivit en 30 min rask promenad idag i alla fall, blir nog en till tror jag. Är bätte i huvudet när jag är ute.

Så nu går jag här och städar med balkongdörr öppen och sovrumsfönstret öppet, give me some kyyyyyla!! Är hur skönt väder som helst ute! När regnet inte vräker ner förstås, men jag har klarat mig när jag varit ute, då har det varit uppehåll :)

Tur man inte har nåt inplanerat ikväll förutom vila och myskväll! :)

Har tagit fram ett videoband - JA VHS - från HBK:s SM-guld 1997, detta ska avnjutas ikväll till lite god mat.

Kram från ett regnigt Halmstad!


Ja se där kom tåget också! Kommer ju bara tåg - 60 ggr/dygn!
Det är helt galet! Men tur man vänjer sig, reagerar inte på varken att
bommarna går ner eller tågen dundrar förbi.

Kommentarer
Postat av: IISABEL

lugnt! hihi :)

ja , men det är skönt att vara ledig ju :)

2009-10-03 @ 16:32:04
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: Linda

Inget Halmstad utan regn eller hur? ;o) Med tanke på bilden gissar jag på muraregatan...Rätt? Jag och sambo funderar på å åka till Halmstad och gå ut...Vet ej när än...Sugen på å hänga med? Kanske Roger med? Kram

2009-10-04 @ 13:12:54
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0