Nöjd med en produktiv helg.

Helgen har varit lugn och skön, men väldigt produktiv, har fått mycket gjort känns det som. Jag har städat, handlat, tvättat, bakat, lagat mat, handlat en gång till, fixat sallad inför veckan och så har jag hunnit träffa Maria igår kväll, fikade med Tove och "knyttet" i fredags. Idag haft trisskrap här och nu ikväll har jag bara slappat framför tv:n typ :o) Ett gympass hann jag också med igår. Och just ja, såg lite när min kusin Hampus spelade hockey också igår. Puh! Mycket som jag hunnit med.

Ikväll var jag en sväng på Hemköp:



Mycket nöjd med de nyttiga varorna inför veckan. Tre av dem använde jag såhär:




Kommer räcka hela veckan :o) Gott med vitkålssallad! Vitkål, paprika och dressing av olja, vitvinsvinäger och italiensk salladskrydda. Mums!

Dagens mellanmålstips: varm nyponsoppa med keso i, goooooott!

Ny vecka imorgon, kommer bli en bra vecka! Kusinbarnen Olivia och Philip är hos mamma och pappa tills på onsdag, så det blir lite mys med dom både måndag och tisdag. Träning på måndag, fotboll på tv (förhoppningsvis om jag får till kopplingen mellan datorn och tv:n) på tisdag, träning onsdag, torsdag och fredag. På fredag åker jag och Maria till Göteborg där vi ska gå på Winnerbäck med Karin! Superskoj ska det bli, och så sover vi över hos Karin och åker hem på lördagen, mysigt. På söndan är det släktaktivitet i Gällared.

Fullspäckad vecka med andra ord! Gäller att vara välplanerad men inte stressad.

25 dagar kvar till Egypten.

Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, en sån sallad brukar mamma också göra! Det får jag fixa sen efter vi kommit tillbaka från resan :)



Hoppas du får din Body-tidning + fitnessen :)



Kraaam!

2009-10-26 @ 06:31:30
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0