Nöjd

Nöjd med dagen. Ätit bra, tränat bra + en extra promenad med Maria. Helt spontant blev det tacos och Idol med Maria, som sagt, och nu har jag kommit hem. Guuuud vad kallt det är nu! Jag höll på att frysa ihjäl när jag cyklade hem.

Imorse vaknade jag till denna underbara synen i köksfönstret, underbart! Man kan lätt tro att det var klart, kallt och torrt när man ser bilden, men det var det INTE. Fy f*n vad det regnade alltså! Stod som spön i backen, väntade en stund men insåg ganska snart att det inte var lönt. Regnet var här för att stanna ett tag. Så - tur man har regnkläder :o) På med allt och sen kunde jag cykla till jobbet. Insåg när jag kom fram att min träningväska inte är helt vattentät... inte vattentät alls faktisk. En del saker var mer eller mindre blöta i väskan. Trist! Så jag måste nog hitta mig en vattentät träningsväska. Tips någon?



Nu är det snart Idol igen. Ska förfytta mig till soffan en stund, får se hur länge ögonen håller sig öppna. Det är ju fredag kväll... brukar betyda att jag somnar tidigt.

Natti

Kommentarer
Postat av: E m m a

hehe alla kollar på Idol utom jag känns det som ;)



Händer senare ?

2009-10-03 @ 15:04:38
URL: http://novembersystrar.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0