Lördag i Malmö

God morgon!

Lördag i Malmö, vädret ser inte jättelovande ut, men det regnar iaf inte. Det blir snart en shoppingrunda och lunch på stan :o) Ikväll blir det Flickan som lekte med elden på Entré, har inte varit på bio där någongång innan. Spännande.

Ska ut och jaga ett par nya skor. Vet precis i mitt huvud vad jag vill ha för några, men hittar inga hemma. Ska kolla igenom utbudet här och se, vill inte har alltför dyra heller så det är en del krav jag ställer :o) Risken finns iofs att nåt annat också får följa med hem, har inte shoppat så mkt på senaste så suget finns :) Älskar hösten!

Trevlig lördag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en mysig lördag! :) ska också in till stan en sväng nu, behöver lite smått och gott och egentligen också ett par skor eller stövlar rättare sagt.. Men du, köpte du inte nyss två par ;)



Sedan ska jag och Kristin äta något gott ute vid femtiden innan jag beger mig till Lasse! hoppas det blir en trevlig kväll, sugen på att gå ut och dansa!



Hoppas filmen är bra!!! Kram!

2009-09-26 @ 11:18:54

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0