Min träning kommande veckan

Om jag skriver min planerade träning här så kanske det är lättare att hålla sig till planen :o)

Måndag: promenad till/från jobbet och promenad till/från fotbollen
Tisdag: styrketräning - rygg/triceps
Onsdag: vila
Torsdag: Bodycombat
Fredag: styrketräning - ben/mage + 30 min core-pass
Lördag: styrketräning - bröst/biceps/axlar
Söndag: långpromenad och bugg

Låter väl som en bra vecka? Det tycker jag i alla fall :o) KANSKE kan få in en morgonpromenad någon dag också, jag ska FÖRSÖKA i alla fall! Det är bara så förbannat svårt ta sig upp ur sängen på morgnarna... oavsett vad klockan är i och för sig, men vet jag att jag kan sova liiiite till har jag svårt att motivera mig själv till att stiga upp. Men jag VET också hur skönt jag tycker det är bara jag tagit mig ut genom ytterdörren! Finns inget härligare än att börja dagen med en tidig promenad. Man får verkligen extra energi resten av dagen! Så det får bli mitt mål denna veckan. Nu bestämde jag mig - 2 morgonpromenader ska det bli den här veckan! Det SKA det bli! Tjoa till om någon vill gå med mig ut någon morgon kl 05.30. Tacksam för promenadsällskap! :o)



Kommentarer
Postat av: H

Tjo! Någon fotboll blir det inte ikväll. Jag är alldeles för oinspirerad att gå dit när det regnar o blåser så som det gör! Men hejja HBK ändå! :)O på torsdag är det ett biobesök inbokat så inget Combat heller :( Step imorgon men ser att du ska gymma. Nästa v ska jag gå på Combaten. Då måste vi ses! Kram

2009-09-28 @ 18:06:51
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Ina

JÖSSES sikken träningsvecka!!=)



Åh, de grynen skall jag hålla utkik efter. Det är alltid välkommet med nya gryn, grynet! =)



KÅLPUDDING?! WTF? Och du bjöd inte?? Grrrr ;)

Det är så himla gott.. lite underskattat. Det är väl "för jobbigt" att göra i dagens stress-samhälle..



Haft en bra dag annars?=)



KRaaaam

2009-09-28 @ 20:55:12
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid höra med din mamma ang. morgon-promenaderna:)) ha ha ha ha. Lotta e på bättringsvägen förresten tack o lov. Kram o ha en härlig helg. Sus

2009-10-02 @ 08:03:34
Postat av: IISABEL

Hej!

hoppas du mår bra idag, vill bara säga att du har en väldigt söt blogg! :)

Kram :)

2009-10-03 @ 16:29:42
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0