Mot helgen!

Då var vi ännu en dag närmare helgen! Fredag imorn igen, hur sjukt är inte det?! Jag hänger inte med, det rullar på alldeles för fort här... Men ska inte klaga, det är skönt vara ledig :o)

Efter att ha suttit på utbildning hela eftermiddagen på jobbet var jag jättesugen på ett rejält träningspass när jag slutade. Men tack vare att vi varit iväg hela eftermiddagen så hade jag inte fått mitt mellanmål och var jättehungrig när vi kom tillbaka. Åt två mackor med kalkon och minikeso, men det var liksom "redan för sent" eller vad man ska säga. Magen kändes konstig och helt svullen tack vare detta, trots jag åt.

Stack till gymmet ändå, var inom stan en sväng bara, och när jag kört uppvärmningen var jag på G igen :o) Hade planerat köra ben + mage men det var så himla mkt folk, och många som hängde runt där jag brukar köra benböj etc, och där det alltid brukar vara fullt, vid bänkarna framför speglarna och alla hantlar, där var det tomt. Vad göra? Jo, lika bra köra bröst + biceps + axlar istället. Sagt och gjort! Blev ett bra pass, var så nöjd efteråt. Jag kunde höja vikterna på flera övningar, och på sista bicepsövningen höjde jag "ofrivilligt" då jag inte såg att det låg en lös 2,5 kg platta uppe på vikterna i maskinen. Yeeeey!

Så skoj! Imorn slutar jag 12.30 i vanlig ordning. Tar ändå med mig lunch till jobbet och äter det vid 11.30 så kan jag cykla direkt till gymmet sen :o) Ben + mage blir det då!

Allt bra med er som läser här? Kommentera gärna och skriv nåt skoj :o)

Just ja, var en person som hängde på gymmet idag, fattar inte vad han gjorde där. Inga namn men en viss gängledare var det iaf. Hängde där och tjötade med någon bara. Varför kan man undra... Jaja, tur jag kan skärma av och slippa distraheras allt för mkt nuförtiden.

Vad händer för skoj i helgen? Här händer det inte mkt. Fotbollen på lördag kl 16 såklart. Det blir en lugn helg med mkt motion känner jag, ska försöka vara ute i dagsljus så mkt som möjligt = energiboosta!

Nu väntar spikmattan och Hänt Extra på mig!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vad händer i helgen...Jag ska upp till Åled och umgås med mina systersöner...Busfabriken oxå..Vi får ses nån helg...Kram

2009-09-18 @ 11:28:17
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: H

jag såg honom också o tänkte, vad gör han här??? Trodde inte vårt gym skulle ta emot honom... Så duktig du var igår, trots att du inte hade ätit! Combaten var rolig men alldeles för mycket folk, kunde knappt sparka runt omkring mig!

2009-09-18 @ 17:31:21
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0