Nu är det helg!

Så nu är jag färdigtränad för idag, och kan ta helg med gott samvete :o) Kanske blir en promenad ikväll, det är ju så härligt väder! Blir minst ett gympass i helgen, kanske ett löppass också. Får passa på när man är ledig.

Det blev bröst/bicesp/axlar idag, 50 min. 10 min på crosstrainern som uppvärmning och 30 min blandad gång/löpning på bandet. Blev sådär igen, jag svettas men är kall... jaja, bra ta det lite lugnare på bandet då. Styrkan gick bra, där var jag inte kall.

Om en stund kommer älsklingen, får se vad vi hittar på för gott att äta. Blir en mycket lugn hemmakväll tror jag, skönt bara slappa i soffan efter en jobbvecka. Och så kommer ju idol, yeeeey! Gillar första veckorna med auditions, sjukt kul. Även om det kan bli för mkt ibland, jag skäms nåt fruktansvärt å vissas vägnar, men what the hell. Skoj är det!

Trevlig fredagskväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå kall har jag aldrig känt av när jag har tränat ha ha. Håller med idol e bäst nu vid uttagningen, fast man skäms emellanåt vissa måste ju bara vara fejk. Ngt för Lena nästa år???? I em ska jag jobba så jag hoppa kalaset men mina barn kommer o Jörgen e i skogen o röjer så de har en chans att se älgarna sen he he:)) ha de

2009-09-12 @ 09:07:08
Postat av: Sus

Ja de va ju jag igen som e lite blyg hi hi/Sus

2009-09-12 @ 09:07:53

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0