På väg hemåt igen...

Usch va helgerna går fort! Alldeles för fort :/ Men har valt att åka hem redan med 11-tåget idag då mkt står på schemat. Jag hann inte städa i fredags som planerat, så det får jag göra idag. Är hemma vid 13. Har tvättid 14-19. Träning 15.15-16.30 (spinning 45 + core 30). Hem duscha och äta, sen mot Laholm och bugg 18-20. Weehaaa!

Fullspäckad dag med andra ord. Men inte mig emot, får mkt gjort och får röra på mig mkt idag. I like!

Känner mig helt slö och sunkig. Jag åker nog hem i en sorts mysbyxor, linne, kofta, sjal och gympaskor. Ooooorka göra sig iordning när man åker hem en söndag fm och ändå ska städa, tvätta och träna innan man ska göra sig iordning? Nä, det låter jag bli.

Nu ska sunkiga jag ta på mig kläderna och börja promenera. Ångrar jag inte tog med mig en keps också. Köpa en subway på vägen till tåget och en tidning sen är jag redo för hemfärd.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Hur är spinningpassen egentligen...Trivs du med dem?

2009-09-27 @ 15:43:21
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0