Pigg igen! =)

Hejsan hejsan!

Ah igår mådde jag inte så bra, kände att förkylning var på G på riktigt. Kall och varm om vartannat på jobbet, lite småont i halsen och helt slut i kroppen. Skit tänkte jag, inte nuuuuu. Men började knapra Esberitox igen, sov nästan 9 timmar inatt och nu idag mår jag prima igen!

Som det kan vända =) Knaprar Esberitox nu några dagar så jag säkert håller mig frisk den här gången med.

Sov en stund idag efter jobbet, för säkerhets skull liksom *tss* Sen stack jag till gymmet för lite träning. Ben och mage stod på programmet från PT:n. Härligt! Blev ett riktigt bra pass idag, nöjd! Kommer bara bli roligare och roligare köra. Andra gången jag körde ben och mage, och redan kändes det lite bättre. Orkade inte så mkt mer egentligen, men kände mig mer säker i övningarna och de tog rätt så att säga. Lovely!

Annars har jag inte så mkt att säga för tillfället. Det bara rullar på... Jobbar, tränar, äter och sover. Och lite annat där emellan, men inte är det mkt i veckorna. Helgerna händer desto mer iaf, kul!

Kanske lägger min mina övningar här med vikter och så emellanåt om någon mer än jag själv är intresserad av min träning och mina resultat? :o)

Efter träningen åt jag nåt gudagott. Mosad banan blandad med lättkesella och liiite sötningsmedel. Ja gud va gott det var! Låter "okej" men smakar wonderbar!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Ina

Haha, skulle just skriva att jag vill se dina övningar och vikter, men så kom jag några rader längre ner och såg att du kommer göra det!

Jippiie!=)



Havre & Korn , Havre & Quinoa köper jag på Ica och konsum...öh, Coop heter det nu kanske =).

Den finns inte på Willys där jag och Daniel handlar så... Vet inte. Hoppas du hittar dom =)

2009-09-02 @ 22:02:20
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Linda

Jaaa Jenny skriv gärna om övningar och vikter precis som om kosten...Bra tips ;o)

2009-09-04 @ 19:41:55
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0