Sammanfattning helgen + måndag

Blev en väldigt skön och lugn helg :o) Precis som jag önskade. Har sovit mkt båda nätterna, vaknade kl 08 i söndags morse, glad och pigg.

I lördags var jag och Maria på fotbollen, och jaaaaa, äntligen blev det en vinst! Se lite bilder nedan :) Innan fotbollen hade Maria fixat en kycklinggryta som vi åt hos henne efteråt, och så såg vi en film som inte var speciellt bra. En Shopaholics bekännelser eller vad den heter. Inget jag rekommenderar! I söndags blev det som sagt frukostbjudning med scones hos Maria! Sen tog vi en rask långpromenad - det var ju hur fint väder som helst! Lovely! Senare på kvällen var jag och Lisa och buggade i Laholm - har saknat dansen! Det är ju så sjukt kul. Var förstas gången och blandat nybörjare och "gamla", men det tog sig i slutet och det slutade som vanligt med att man var svettig och go när man skulle hem :o)

Idag var det möte med ny chef på jobbet, intressant. Blir nog bra det där till slut! :o) Har vänt lite i frågan. Innan var jag helt negativ, men tja, nu tror jag det kan bli riktigt, riktigt bra! Spännande är det helt klart.

Ett grymt rygg- och tricepspass blev det på gymmet. Det är klart veckans roligaste pass! Kunde öka lite till på flera ryggövningar - åååååh det är ju så skoj! Ska som sagt lägga upp övningarna här nån dag när jag har tid och lust :)

Nu ska jag inta ryggläge i soffan en stund framför tv:n innan det är dags för spikmattan och sängen *gäsp* Trött efter en dag där allt gått i ett! Härligt trött faktiskt :)

Lite bilder är alltid kul va? Jag gillar läsa bloggar med mkt bilder, så slänger upp några från fotbollen här.

Kram på er som läser!


T v: Marcus Olsson, t h Tim Sparv.


Efter matchen - gud va skönt det kändes när slutsignalen gick!


Japp, där har vi slutresultatet. Helt sjukt vilken dålig publiksiffra.

Kommentarer
Postat av: Angelica

JA, men jag var där iaf ;-) Missar dock matchen på måndag. Tror på vinst, faktiskt. Hehe.

2009-09-26 @ 22:42:41

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0