Söndag 13/9

Då var redan den här helgen också till ända! Går så fruktansvärt fort nu, både veckorna och helgerna! Men det gör inte så mycket, har ju en hel del att se fram emot i höst så! :o)

Idag har det hunnits med en mc-tur utåt Grötik och Tylösand, lunch hos mina föräldrar, en rask promenad på cirka 50 min med Maria, ett gympass (ben) och nu ikväll har jag plockat iordning lite, lagat mat och tittat lite på tv.


Haha, jag ser helt störd ut! Ihoptryckt i ansiktet + att kläderna är jättestora!

Tycker ändå att jag utnyttjar tiden rätt väl! ;o) Trevlig helg blev det!

Måndag imorn igen - ny vecka, nya tag, nya möjligheter. Händer en del skoj i veckan också :P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Satt du verkligen bekvämt jenny? Ser inte riktigt ut så...;o)

2009-09-15 @ 15:04:16
URL: http://secondchansegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-15 @ 16:00:15

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0