Utbildning med SKTF i Varberg

Tjoho!

Åh gud, igår fick jag värsta migränanfallet på länge. Satt och tittade på Idol med Maria när jag kände att huvudvärken tilltog... till slut exploderade det! Hoppas jag inte körde ut dig Maria! Det var inte meningen, men gud vad dåligt jag började må.

Jag bara lämnade allt jag hade runt mig, hade inte packat eller nåt till idag, men vad gör man? Tog tabletter och slängde mig i sängen. Otroligt nog somnade jag direkt, trots migränen, och sov 9 h. Vaknade utvilad idag och helt bra :o) TUR!

Idag är jag nämligen på en utbildning med SKTF, är ju förtroendevald på min arbetsplats. Vi är på Varbergs stadshotell, trevligt trevligt. Är del 3 i en utbildning i 3 steg. Övernattning till imorn, åh jag längtar redan efter den sköna sängen och den fantastiska hotellfrukosten. Mums!

"Tyvärr" fick jag bara ett enkelrum, har haft tur och ha dubbelrum de andra gångerna. Men jag får väl vara nöjd ändå, är heeeelt okej här :o)

Nä, nu är det dags för middagen! :o) Hörs!






Kommentarer
Postat av: Ina

ÅH så myyyyyyyyyyyyysiiiigt!!! Jag vill också bo på hotell=)



Åh! Vad skoj! Då kanske vi ses där på FF =)

2009-09-24 @ 20:56:49
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0