Vilka handskar?

Ja, vad har ni andra som tränar mkt styrka för handskar? De jag har nu är alldeles slitna nu så jag behöver nya. Har kör en del utan men nja, jag får ont + att det inte är jättekvinnligt med valkar ;o)

Jag vill ha ett par rätt så tunna, som sitter bra. Tycker de flesta är lite stora, tjocka och "klumpiga" på nåt vis! Vill ha bra kontakt mellan hand och handske i handflatan, om ni förstår hur jag menar haha, svårt förklara. Annars blir det liksom ändå en valk när huden kommer "i kläm".

Tips, någon? TACK!



Syns iofs inte jättebra på bilden, men det känns och gör rätt ont :/
Har handen lite böjd på bilden också så jag är inte sååå rynkig alltid ;o)

Kommentarer
Postat av: Ina

better bodies har ett par skitbra!! Har ett par nya nu av annat märke-minns ej vad- men trivdes bättre med BB-handskarna. De har en handledsrem dessutom vilket jag tycker är skönt =)

2009-09-22 @ 21:40:32
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0