Det värsta jag vet...

Jag är absolut inget fan av foppatofflor till vardags. Jag kan villigt erkänna att jag, liksom halva sjukhuset, går runt med dessa på jobbet och tycker de är grymt sköna. Jag har svarta, så man ser dem inte så tydligt om man säger så.

Det värsta jag vet är typ folk som går med foppatofflor på sig till vardags, när man går på stan eller är och handlar. Jag tycker det ser så otroligt fult ut, det absolut värsta är när man matchar några färglada foppatofflor med något annat plagg *ryser*.

Vad händer idag då? Jo, när jag ska gå från jobbet, ner på stan för lite after work med några tjejer från jobbet, så drar jag sönder dragkedjan på mina stövlar. Jippiii, kunde ju inte hänt vid nåt lämpligare tillfälle, eller? GAH! Kul, där stod jag och kunde inte fixa dom på något sätt.

Som tur var hade jag jeans på mig, och inte tights med några käcka färglada strumpor som man (läs: jag) har ibland när jag ändå inte ska visa mig utan ha fötterna i stövlar bara.

Så jag hade inget att välja på - jag fick helt enkelt cykla genom stan hem med mina foppatofflor på fötterna. SKITSNYGGT, verkligen! Jaja, så kan det gå... Nu måste jag ut på stöveljakt innan helgen. Skit också, har svårt att hitta stövlar, och nu finns väl inget stort utbud direkt heller. Gah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Foppa-tofflor alltid!! ok inte till fest men i stan hur bra som helst:))))he he

2010-04-22 @ 07:54:11
Postat av: Jenny

Hehe, förstår inte varför jag misstänker att det är du Sus som skrivit trots du glömt namnet?! ;o)

2010-04-22 @ 07:55:13
URL: http://millbergskan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men stövlar, nu? Vintern är ju slut.

2010-04-22 @ 14:53:50
Postat av: Anonym

Varför tror du att det va jag gullet?? ha ha vad är det som avslöjade mej:)) med vänlig hälsning moster SUS

2010-04-22 @ 21:30:57

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0