Energi till tusen

Åh, sålen den strålar idag också. Hoppas, hoppas, hoppas det håller i sig tills ikväll! Då får det allt bli en promenad tror jag. Blev i alla fall 30 minuter igår och det var helt underbart! Ikväll blir det gymmet också, längtar! Har inte varit där på ett tag nu ju! Sugen, sugen, sugen! :o) Får se vad jag kommer köra för nåt. Imorn tänkte jag köre Body Combat - det var riktigt längesen jag körde det, ska bli skitkul! Någon som vill joina mig, Hanna, t ex?! ;o)

Idag har jag energi till tusen! Nu när jag väl kommit upp ur sängen, var riktigt svårt idag då hjärtat ligger och sover gott där. Dock åker han hem idag igen :/ Men var jättemysigt med restaurangbesök igår och snabbvisit såhär i början av veckan :)

Önskar alla en solig och härlig onsdag, snart helg igen, wehoooo!

Kram på er!



Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0