Energi ut ger ännu mer energi in?!

Var lite lagom seg idag innan jag skulle sticka bort till Sats för ett pass BodyCombat. Blir lätt det när jag ska hem emellan, bra mycket bättre när jag sticker dit direkt efter jobbet. Men - det hindrar mig inte från att sticka dit såklart ;o) Det räcker oftast med att jag kommer innanför dörrarna så taggar man till inför kommande träning, och det vet jag såååå väl. Och när väl passet börjat - ja då jäklar körde jag fullt ös, medvetslös! Så otroligt skönt pass, jag fick ut massor av aggressioner, det kan man behöva ibland. Så när jag väl öste på så gav det så himla mycket energi. Energi, energiii, energiiiiiiiiii! Woho!

Nu blir det lite slappande i soffan innan spikmatta och en tidning, as usual ;o)

Så - är du lite seg och halvsugen på träningen - ge dig iväg! Väl igång får man ofta till ett riktigt bra pass de dagarna, man har ofta mindre förväntningar, så allt slår det. Och när man kommer därifrån har man bra mycket mer energi än innan. Underbart!


Bild från Google

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0