Fredag i Malmö

Hej å hå!

Åkte till Malmö direkt efter jobbet idag, så härligt vara nere redan vid 15-tiden för en gångs skull :o) Blev ingen morgonpromenad idag heller, för lite sömn. Men känner ingen panik för det, jag går de morgnar jag orkar. Men ska försöka få till lite fler morgnar nästa vecka i alla fall!

Har ätit en delicious fredagsmiddag för en stund sedan - pannkakor! Inte så exklusivt kanske, men mums så gott! Med keso och jordgubbssylt.

Har bara slappat med hjärtat sen jag kom, och nu ska vi gå bort till en kompis och jag ska gosa med hans katter :o) Det gäller att passa på när chansen ges!

Mest svammel märker jag, men vill egentligen bara önska alla en trevlig fredagkväll och helg!


Engra till vänster, Eros till höger. Sötisar!

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0