Kort men intensivt

Goddagens!

Härligt med fredag, inte sant?! Har varit och ätit myslunch med Maria idag, det är ju så skönt när man slutar 12.30 på fredagarna och har hela eftermiddagen kvar ;o) Tittade lite i stan, men hittade inte det som jag verkligen behöver - vanliga jeans och skor. Gah, hur svårt som helst. Blir inte shoppingsugen när det är något jag måste ha. Men åååååh jag hittade världens snyggaste väska på Åhléns! My god säger jag bara, jag kan nog nästan dö för den! Men försöker hålla i pengarna lite och den kostade 500 kronor.... men ååååh VILL HA! Lätt den snyggaste väskan jag sett på bra länge, förutom min älsklingsväska jag köpte i Egypten i november.

Hur som - blev ett snabbt spinningpass också såhär på fredagseftermiddagen :o) 30 minuters pass - kort men intensivt! Fick upp pulsen rejält, Marina som har passen på fredagar är så otroligt härlig att köra för - lätt min favoritinstruktör på Sats! Nog den bästa jag nånsin haft när jag tänker efter.

Nu blir det duschen, och så kommer Roger alldeles strax. Ikväll blir det restaurangbesök (eh, andra gången idag...ojoj), med familjen och den "stora" familjen = moster + man + kusin och sambo + kusin och kusinbarn. Mys!

Önskar alla en trevlig fredag och en trevlig valborg!


Syns det att det var ett intensivt pass eller?! :o)

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0