Lördag 100417

God morgon!

Idag är det fullt ös som gäller :o) Blir till att spendera hela dagen med Maria, mysigt! Hon ska flytta snart och jag tänkte dyka ner i hennes garderob med mera och hjälpa henne rensa, slänga och packa! Sånt tar ju alltid så otroligt mycket längre tid än man tror. Roligare om man är två som hjälps åt då :o)

Som uppladdning inför detta är det nu dags för hotellfrukost! Visst jobbar man bättre om man är mätt och glad? ;) Ska bli gott i alla fall, innan man sätter igång med dagens göromål.

En promenad och lite matlagning framåt kvällen ska vi också kunna klämma in. Och en hel del tjejsnack också såklart :o) Blir nog en mycket bra dag!

Min överkropp känns mycket bättre nu efter träningsuppehåll och mycket vila helt i några dagar. Skönt! *puh* Så nu börjar det kännas i kroppen att jag vill trääääääna! Men får se när det blir.

Önskar alla en trevlig lördag!

Ps. Om jag inte missminner mig helt så tog Drott SM-guld dagens datum för 16 år sedan, det vill säga 1994 :o) Herregud, att jag ens minns så långt tillbaka?! Kunde jag ens gå då?! Gud, jag är gammal alltså.... Ds.

Kommentarer

Gulligt att just DU vill göra ett avtryck här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0